Opzeggen van je abonnement

Lees verder hoe je dat zelf kunt doen

Zowel voor maand-, kwartaal- als jaarabonnement

Onze abonnementen worden automatisch verlengd volgens de Wet Van Dam en kunnen na de eerste contractperiode op elk moment worden opgezegd.


1. Verlenging en opzegging:

  • Maandabonnement:
    Automatische verlenging per maand, opzegtermijn van één maand.
  • Kwartaalabonnement:
    Automatische verlenging per kwartaal, na de eerste drie maanden opzegbaar met een opzegtermijn van één maand.
  • Jaarabonnement:
    Automatische verlenging per jaar, na de eerste periode maandelijks opzegbaar met een opzegtermijn van één maand.

Opzeggen kan eenvoudig door contact op te nemen met onze klantenservice via info@renskefeenstra.nl

2. Beëindiging van toegang:

Na beëindiging van uw abonnement: Heeft u geen toegang meer tot het online platform, de community en reeds aangeschafte bundels. Wordt uw account gedeactiveerd en kunnen uw gegevens na de wettelijke bewaartermijn worden verwijderd.

3. Belangrijk:
A) Let op dat je 4 dagen voor de volgende incassodatum opzegt. 
Dit omdat de incasso een paar dagen voor de werkelijke datum al in werking wordt gezet via jouw bank. Op deze manier voorkom je dat er alsnog een bedrag van je rekening wordt gehaald. Een goede tip: zet het dus op tijd in je agenda om je abonnement te beëindigen. Het systeem pakt automatisch de volgende incassodatum, dus ook al zeg je 2 weken voor de volgende incassodatum op, je hebt dan nog 2 weken de tijd om het programma te volgen.

B) Ben je te laat?
Dan is dit helaas voor eigen rekening. We kunnen de betaling dan niet meer terugdraaien. Goed om te weten en rekening mee te houden. Ook een jaarabonnement dient opgezegd te worden. Dit wordt vermeld op de bevestigingspagina, de welkomstmail en de eerste les van het programma. 

4. Opzeggen gaat niet via stornering

Een stornering geldt niet als opzegging van je lidmaatschap. Wil je je abonnement stoppen? Stuur ons dan altijd een e-mail met je opzegging. Zonder opzegging blijft je lidmaatschap en betalingsverplichting doorlopen tot het einde van de afgesproken periode.

Bij een stornering berekent onze betaalprovider € 7 incassokosten. Deze kosten berekenen we aan je door. Omdat een stornering extra werk kost, rekenen we ook € 8 administratiekosten voor de verwerking en eventuele heractivering van je account.

Heb je onverhoopt problemen of is er een probleem in je account, mail dan naar info@renskefeenstra.nl